יום ראשון, 17 במאי 2015

שבשבת ושבועות





היופי הזה של לבן. של פרחים. מסמם אותי כל פעם מחדש
ואני רק רוצה להכין דברים עם קממבר פטו'צילי ריזוטו ואיך לא זוקיני או ג'וקיני.
אין לי ממש מושג מה זה, רק שכל החוברות מתכונים ממש מחייבות אותי להשתמש בזה .

כי אם לא.
מה נעשה בשבועת? נשתה שוקו סתם? נאכל קורנפלקס עם חלב?


אז זהו. שאני לא יודעת להכין פטו'צילי וג'וקיני.
אבל כן.
אני הולכת ללמד אתכם לקחת את האוכל שכן בסוף הכנתם,
לשים להם קצת צבע בלחיים. ולגנדר להם מקום מיוחד. וזהו. בכמה טריקים קטנים
השולחן של שבועות יראה כאילו חרשנו את ספרי המתכונים של אסם תנובה טרה גד שטראוס,
והיינו שעות בכל רשתות העיצוב.




והנה זה כאן.. שימושי ומריח שבועות.


רעיונות, עיצוב, כלים, גינדורים ופיטפוטים - אני שבשבת שפחתכם.
   מתכונים, וצילום - האלופה שושי סירקיס.
_________________________________________________________

תחרה, גבירותי. תחרה.
דבר ראשון בד תחרה על השולחן. מראה אורירי אביבי ופורח.
לא חייבים ממש מפה, אפשר להשתמש בכל בד. כמו וילון או פשוט לקנות בד תחרה זול.








איזה ענפים. הכי שבועות שיש,
ענפי עץ מהגינה. בספריי לבן, לצד המנה או במרכז השולחן יעשו יופי של חג.
למראה עץ מיושן תשתמשו בקצת דבק חם מעל הענף, וכשתקלפו אותו מהעץ יראו את העץ המקורי.
 מדהים.




הבטחתי לכם מראה של מליון דולר בשקל וחמש דקות עבודה?
הנה זה כאן.

החומרים:

בריסטול לבן
מספריים
סרגל
עיפרון

שלבי ההכנה:

1. גוזרים בריסטול בגודל הרצוי (אנחנו חתכנו לפי עציץ שהיה לנו בבית)




2. מסמנים אלכסונים לאורך הבריסטול, בערך כ-5 ס"מ כל אחד.

3. עוברים עם מספריים על הקווים שסימנו. (כדי שנוכל לקפל אח"כ)

4. מקפלים בסימונים, כלפי פנים.

5. לאט לאט נוצרת הדוגמא היפהפייה, מה שנותר לעשות אח"כ זה להדביק את העציץ בצדדים ולשים פרחים בפנים.

נכון וואו?





ואחרון אחרון הכי חביב עלי.
מעמד לעוגות וקאפקייק. ואפילו ממתקים...
תראו. מעמד לעוגות גבינה חייבים בשבועות. כי מה? זה כל הקטע של עוגת גבינה.
כמו גברת על עקבים.
ואם אין לי? ולא היה לי זמן? והחלטתי בדקה האחרונה להכין (או לקנות)

אז הנה. במיוחד בשבילי.


תנו לי   כוס עם רגל ? כוס עם רגל!! 
תנו לי  צלחת ? צלחת!! 

מה יצא... 

מניחים צלחת מעל הכוס ומדביקים בעזרת דבק חם (פחות חזק)  או דבק E6000 (דבק חזק מאוד)
ניתן להשאיר את זה כך, או לרסס ספריי. אנחנו בחרנו באופציה ראשונה.



חג שבועות שמח ופורח.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה